Direktlänk till inlägg 14 december 2012

Hajj Hajj :)

Av Nadja wallenius - 14 december 2012 18:12

Idag är jag med Jenny. Vi har jammat (gitarr) och vart ute med grann hunden Sorro.

Vi ska äta köttfärs sås och spagetthi.. Mums gott   


Kärlekens gång 2:


När jag kom fram till skolan så sa Elina: Men gud vad lång tid det tog.

-Aaa förlåt, jag träffade Anton och så vacknade jag 15 min försent.

Jag var på väg in till klass rummet men Max stoppade mig.

-Vart e du på väg frågade Max?

-Klassrummet såklart?

-Nähä.. du ska med mig.Max greppade min arm och sa blunda och titta när jag säger till.

Jag blundade, Max sa titta nu! :)

Jag uppnade ögon och där stog det en helt sprillans ny bil i turkos som e min favortit färg.

-OMG! tack så mkt Max men du kan inte köpa min kärlek,Det är slut. Behåll din bil och gå vidare   

-Okej tack för att du var ärlig emot mig men jag älskar dig fortfarande,du är det bästa som har hänt mig 

under hela mitt liv.

Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga.


                                                        KÄRLEKENS GÅNG KAP 2 SLUT

                                                         Skriven av: Nadja w (bloggägaren)

 
 
Elisabeth

Elisabeth

14 december 2012 20:57

Men det där var ju en fin kärleksgest. =)

http://www.lajsa.com

Nadja wallenius

16 december 2012 21:07

Tack så mycket.
under bart att folk kollar min blogg och gillar den.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadja wallenius - 13 oktober 2013 10:34

Jag gillar inte Tobias....-.-

Av Nadja wallenius - 28 september 2013 12:14

Jahopp...Har nt bloggat på länge men nu e man tbx motherfuckers :) Marknad nu då! Ps. Den andra tjejn är My :)...

Av Nadja wallenius - 4 april 2013 19:06

Håller på att lära mig spela LOL men tycker ni att jag ska ha kvar min blogg? :/ KOMMENTERA! Jag fick nya begangnade skor av min plastmormors ngt....Snygga iaf ;)...

Av Nadja wallenius - 4 april 2013 19:06

Håller på att lära mig spela LOL men tycker ni att jag ska ha kvar min blogg? :/ KOMMENTERA! Jag fick nya begangnade skor av min plastmormors ngt....Snygga iaf ;)...

Av Nadja wallenius - 4 april 2013 19:06

Håller på att lära mig spela LOL men tycker ni att jag ska ha kvar min blogg? :/ KOMMENTERA! Jag fick nya begangnade skor av min plastmormors ngt....Snygga iaf ;)...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards